Kızlar bebeğimin son 4 gündür uykuları çok değişti sabah uyanır gün içinde 2 uyku yapar akşam 9 gibi uykuya geçerdi sonra acıkınca ağlar ben emziririm uykuya devam ederdi şuan ise ağlıyor emziriyorum uyuyor 10-20 dakika sonra tekrar ağlıyor mesela şimdi emzirdim yatırdım derin uyudu gibi gözüküyor ama 10 dakika sonra ağladı beşiği sallıyorum öyle duruyor neden böyle oluyor sizce? Bu arada atak haftasında değil.