Geçtiğimiz hafta salı günü aşı oldu Kkk 1 yaş. Ben aşı olduğunu unutup ertesi gün ılık bir duş aldırdım 🤦🏻♀️ aradan 4 gün geçince hafif bir kızarıklık farkettim ve geçer diye düşündüm. Gittikçe arttı o bölge kızardı ve hafif şişti bacağı. Dün kolanyalı pamukla ovdum bugün kızarıklık hafifledi ama şişlik hâlâ var. Islak havluyla silip kolanyalı pamukla ovdum. Başka ne yapılabilir?