smy5678
Benim oğlum da öyleydi doktor çok iyi anne sütüne göre diyodu
Dışardakilerin dediği hiç önemli değil insan ilk başka bunları takıyor ama baştan takmamak gerek.
Ne şimdi bizim çocuklarımız o kiloda hep hasta cocuk mu oluyor hayır, hep kiloyu iyi şey sanıyolar burda da var öyle.