Sefaserpil Normal boneler başı sıkınca küçük gösteriyor kötü bonesini çorap kesip yapan var mı tül ve nasıl yapılıyor
Kahvecolik Sefaserpil ben kullandım o şekilde çorabı iki ucundan bağlayıp bandana gibi geçirin ama bone sıkıyo derseniz sadece iç başörtüsü kullanın
Deletedmom0099 Sefaserpil tül değilde daha kalınlarını kullanıyorum 10 yıldır, hiç bone kullanmam. kesmiyorum zaten aşırı uzun değil ancak çerçeveleyip bağlanıyor, asla kayma olmuyor