Buse98 Kızlar bebeğim 1 aylık poposunda pişik oldu o geçti mantar olmuş sanırım göz göz yara gibi oldu arada kanıyor da kaç tane ilaç kullandım geçmiyor böyle bişe başına gelen varmı ya da neyle geçirdiniz
TheMomm Bizimde öyle olmuştu hamazinc vermişti doktor arti bide ben her seferinde sudocrem sürdüm suan azaldi çok şükür bu durumdayken ıslak mendil kullanmayın bence pamukla silin altını