Normalde hep 3 uyku yapıyoruz ama bugün 2. Uykusundan 15.00da uyandı acaba 18.00 ya da 18.30 gibi direk gece uykusuna mı yatırsam yoksa bir şekerleme daha mı yapsın ? 3 uyku bugun fazla gelir gibime geliyor ama 6da uyursa da çok erken olacak sabah erken kalkar ne yapsam kafam karıştı