Gns2019 Ben de aynı dertten şikayetçiyim o yüzden de sanırım sağmıyorum artık. Benim ki lansinoh 2 li ve elektrikli arkama yaslanarak otursam çok rahat ama alttan akıyor ya da düzgün sağmıyor. Öne eğilince daha iyi ama aynen sırtım belim boynum kopuyordu ağrıdan. Zaten sağmasından da çok memnun kalmadım tamam bebek daha güçlü çekiyor ama sanki daha iyi sağabilecekken az sağıyor gibi bıraktım bende sağmayı.