Daha doğrusu beni bi rahatlatın
Konu şu gecen ayın 1de hastalandim cok gecmeden ayın 27sinde gene hastalandim ayni ayın içinde iki defa hasta oldum yani
bu ayda dedim ya 27sinde yada ondan once olurum diye dusundum olmadim genelde adetim gecer ama takmam kafama nedense bu sefer test yapasim geldi ayy yaptm hemen aninda iki cift cizgi cikti
yarn kizimin aşısı var kanda vericem ama teste yanilma olmaz diye dusunuyorum hamile kalmisim demi 🤧hiç beklemediğim birşeydi suan ne yapcagimi nasil hareket edecegimi bilmiyorum ani olunca cok sersemledim