Karens
Çok geçmiş olsun önceliklerim 💐
Filyasyon ekibinini ya da Aile hekiminizi arayın.
Özel takipte doktorunuz var ise ona sorun.
Bebeğin büyük ihtimal kaptı.
Ben ilk Covid 8 Aylık hamile iken geçirdim ve en kötü dönem de.
İkinci covidim, bebeğimin ilk Covid geçen yıl Mart idi. Yüksek ateşle gittik hem Covid hemde beta yakalandı. 4 gün ateş düşürdük o çıktı derken en son doktor bi ilaç 2 günde kendine geldi.
Yani yemekten filan kesiliyor ama ne yapıp et sıvı çorba su ne bilim ayran filan beslemelisin.
Ateşini kompres yaparak düşürdüm hep, ateş düşürücü calpol ve solvent ile dönüşüm ile verdim. En yüksek dönemde hemen ateş düşürücü fitil kullandım.
Kendi doktorumuz ulaştım (ıstanbul) biz Covid ailemin yanında Ankara’da geçirdik.
Bize hemen iştah açıcı vye bağışıklık sistemi için vitamin yazdı. Onlarla toparladık.
Tekrar çok geçmiş olsun. Siz de bol meyve filan yiyin ama korkmayın. Bağışıklığınız sağlam tutun.