Biz bodrumdayiz.hava cok sicak ve esiyor. 2aylik bebegimi sadece ayaklarini soktuk bu sabah rahatlasin diye.iyide geldi. Doktorumuza sormustuk denize girdirme konusunda. Denizin temiz oldugunu biiyorsaniz basi haric girdirebilirsin demisti biz yinede ayaklarini girdirmekle yetindik