Nuredaa__ Merhaba kızlar bebeğim kaka yapamadığın için doktor ultrason istemişti bugün bakıldı ultrason doktoru böbrek te parlaklık var dedi doktoruna yarın götürücem ama içim hiç rahat değil aranızda bunu yaşayan varmı?
elmaliturtam Nuredaa__ üstte kalsın bilgisi olan biri çıkar belki daha önce yaşayan umarım önemli bir şey değildir. Rabbim ferahlık versin
Balbebeginannesiiii Nuredaa__ bende merak wdiyorum ek gidaya gectik 3 gun buhun yapamadi kakasini ustte kalsin