Merhaba sevgili anneler. Bayram öncesi 22aylık kızım ve eşimle 4saatlik otobüs yolculuğu yapacağız. Nasıl olur bilmiyorum. Şu an sadece çok kısa mesafe otobüse bindik. Nasıl olur nasıl geçer tavsiye ve öneriniz var mı bana? Öyle aman aman uzak değil biliyorum. Fakat yine de önerilerinzi almak isterim. Yanına sunu bunu kesin al ve oyalamak için ne iyi olur bilmek isterim. Şimdiden tesekkürler