Prematüre bebeğim 7aylık doğdu 2ay küvezde kaldı 2aydır da yanımda şu an 4aydır hayatta ama 2aylık mama 2 ölçek zorla içiyor bazen aptamil kullanıyordum belki tiksindi diye bebalc geçtim çok bişey değişmedi kilo alsın çok istiyorum Pirinç unu katıyorum bazen cıvık bi kıvamda yine de istediğim kiloya sahip değil 1.300 doğdu 4 kilo şu an normalde 5 cc galan içmesi lazım çok sıkıntı yapıyorum nolur akıl verin mama içmeyen bebeğe ne yapılmalı