TOSPAMMM17
Yani neden eldiven kullanasınız ki hem koskoca bir bebek olmuş yani eldiven kullanacak ayı çoktan geçmiş hem de yaz ayındayız eldiven hiçbir iyi yöntem olmaz
Muhtemelen sizin büyükleriniz çocukların parmaklarını elinden zorla alıp engel olmaya çalıştıkları için çocuklar o engele karşı bir direniş gösterdiler ki parmak emmeyi bırakmak daha zor bir hal almıştır.
Ben hiç engel olmadım zaten 2 ayına girdiği zamanlar parmaklarını emmeye başlamıştı diş çıkaracağı zaman parmakları daha çok ağzındaydı, 1 yaşına doğru canı sıkıldığı zaman ve uykusu geldiği zaman parmağını alıyordu 1 yaşından 17 aylık olana kadar da sadece uykusu geldiği zaman parmağını ağzına alıyordu ve bıçak gibi de parmak emmeyi kesmişti.
Zaten oğlum 9 ayından beri tek uyku yaptığı için gün içinde sadece iki defa parmağını ağzına alırdı uykusu geldiği zaman bir de gece uykusu geldiği zaman.
Dediğim gibi böyle defalarca ağzında olmazdı. O sık sık parmak emdiği zamanlar çok küçüktü engel olmak yerine şöyle yapabilirsiniz diş kaşıyıcı verebilirsiniz dış kaşıyıcıyı buzluğa koyup elini verin yanında olup soğanın beyaz kısmını verin dişlerine Karanfil kürü veya soğan kürü yapın bu şekilde rahatlasın ya da bir oyuncakla bir çıngırakla dikkatini çekebilirsiniz ama ellerini ağzından almayın ve kesinlikle eldiven kullanmayın