Esselim antalyadayız 3 aylıkken denize girdi kızım. Sabah erken ya da öğleden sonra girdik denize çıkınca hemen üstünü değiştirip gölgede zaman geçirdik. Güneş kremi mustela kullandık memnun kaldık hiç yanmadı. Şapka mutlaka olmalı suda ve dışarda onun dışında denizden çıkarken hemen havluya sarıp bezini ve üzerini değiştirirseniz hiç bişey olmaz