Selam anneler. Ben kızımın saçlarını kesmiştim kötü olmuştu sıfıra vurucaktım vazgeçtim bakımla uzatmaya çalışıyorum fakat kızımın saçları aşırı kıvırcıktı şimdiyse kıvırcıklığı gitti düz mü dalgalı mı belli değil 😞 çok üzülüyorum acaba kısa diye mi yoksa kesmeye bağlı kıvırcık yapısımı bozuldu bi fikir verir misiniz uzadıkca eskisi gibi olur mu yoksa yapısı mı bozuldu şimdiden teşekkürler.