9 aylik bebek bir saniye bile durmuyo bağıra bağıra aglamiyo ama hep mız mız ağlama sesi çıkartıyo sürekli ama abartmıyorum her saniye slkucak istiyo. Hatta kucağıma alınca bile eğer hareket etmiyosam yurumuyosam ağlıyo. Allah aşkına bu normal mi gerçekten vücut yorgunluğumugectim artık psikolojik olarak bittim sinir krizi geciriyorum kendi kendime. Çok korkuyorum bigun kendimi kaybedicem kendime zarar vericem diye nolur bişey söyleyin bu normal mi ya doktora götürüyim mi. Sabah uyandığımdan bu saate bir saniye kendi kendine oynamadı