Merhaba değerli izmir anneleri biz küçükyalıda ikamet ediyoruz ve karataş hastanesi çok yakın ancak memnun kalmadık büyük oğlumu orada doğurmuştum çocuk doktoru bizi hiç tatmin etmedi hatta üzdü. Alerjik olan oğlumla tınaztepe hastanesini de denedik ne iyi ne kötü oldu ama sistemleri çok yavaş ve kötü. Bi kaç dr daha gezdik kısacası en son medicalparktan çok memnun kaldık ancak küçükyalıdan karşıyakaya gidiş bizi öldürüyor 2 muayene parasıda benzine gidiyor malum. Bize dr önerin ne olur iki bebeminde doktorunu yakına taşıyacağız