İyi günler güzel anneler. Bebegim 22 aylık ve ben tuvalet eğitimine başlamak istiyorum. Tuvaletini bezine yapınca bana söylüyor ve rahatsız olup ıslak mendil ile bez getiriyor değiştirmem için de yere yatıyor. Yani bebegim eğitime hazır. Ama nereden nasıl baslamam gerektiğini bilmiyorum. Benimle deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🙏