Sidika06 Bebeğim tam 5 ayini bitirdi. Dr ek gidaya gecebilirsiniz dedi ama pek detay yok. Yoğurtla baslayim diyorum ama ne kadar vermeliyim? Sonrasnda hangi gidalara gecmeliyim? Kafam cok karışık😞biri beni aydınlatsın lütfen