Tugceyldrm Bebeğim 3 aylık sadece anne sütü ile besleniyor, gaz çıkardığı zaman kötü kokulu çıkıyor acaba üşütmüş olabilir mi ? Anne sütü ile beslenen bebeklerde kötü kokulu gaz olamaz diye biliyorum?