Selam anneler ikiz bebeklerim var 10 aylık mama ve ek gıda alıyorlar ikiside çok fazla kusuyor doktora gittik ilaç kullandık ama düzelme olmadı yaşlarını bekliyoruz sabah kahvaltı öğle çorba akşam yemek ve aralarda da meyve vs verdiğim oluyor mama da sabah öğle akşam şeklinde siz kaç saate bir yediriyorsunuz ne kadar miktar yiyorlar ben 2,5 3 saate bir yediriyorum çok mu sık oluyor fikir almak istedim