Kızlar bugün hastanelerde doktorlar grev mi yapıyor? Ona göre gideceğim de bilen var mı?
1ana_2evlat evet grevdeler sabah gittim
Kızlar??
Üstte kalsın canım.🌿
Blackcloud 🥰
Bellabellaa tamam canım teşekkür ederim
1ana_2evlat maaşlarını 20.bin istiyorlarmış 13. Yetmiyormuş 🤷🏼♀️
Tevekeli bana randevu çıkıyor sürekli
Meğer dr yokmuş🤷🙆
Randevu bulmak sıkıntı..