Eymeneylul0 Kizlar cok uygun oldugu için guvenmedim de sorayim dedim 83 lira keten elbise verdim bakalim nasıl gelecek
Mavilii Eymeneylul0 kargo biraz geç geliyor haberiniz olsun. Benim 10 günde falan geldi. Gönderdikleri ürünün Bi tanesi de resimde göründüğü gibi değildi. Ben yazlık elbise sipariş vermiştim onlar kışlık Polar kumaş gibi Bi elbise gönderdiler. Saçmalık resmen. Bidaha da asla o siteden alışveriş yapmam
Nurella_ Eymeneylul0 bende kaç tane elbise falan sipariş ettim ilk geldiğinde AA ne güzel dedim ta ki giyene kadar ilk giymem de elbisenin arka kol kısmından yırtıldı verdiğim para çöp oldu anlayacağınız😶
Minik_kelebegim Eymeneylul0 ben geçen hafta iki tane tunik ve bir tane mevsimlik ceket aldım çokta memnun kaldım.erken de geldi karrgom ben hep tofisadan alışveriş yaparım hiçbir sorununu görmedim bugüne kadar
Mavilii Eymeneylul0 valla ben İnternete yorumlarına baktimda. İptal etmesi de biraz zormuş. Parayı iade falan etmiyorlarmis. Öyle yaziyodu. Bende hiç ugrasmadim
Eymeneylul0 ayseasel1 145 yazıyordu 130 geldi en basta onu diyim 😂 kumasi cokta iyi degil iste uygun aldığım icin geldigine sukrettim
Kbr11 Ürünün gelir canım sıkıntı olmaz o konuda ama biraz kalıpları dar oluyor bi beden büyük almanı tavsiye ederim bide öyle çok kaliteli bi kumaşı olmuyor ürünlerin
ayseasel1 Anladım, bilgiler için teşekkürler peki önerebileceğiniz güvenilir ve uygun elbise alabileceğim bir yer var mi :)