Drysmsn Merhaba....Bebegim 1 ay 13 günlük emziriyorum ve aynı zamanda mama veriyorum sadece bir şişe biberon gun de.simdilik 30 ml 1 ölçek veriyorum ama arttirmam lazım mi ? Siz bu ay da ne kadar veriyorsunuz
Suzitosuzi Drysmsn Emzirmenizi arttırın neden mamayı artırıyorsunuz? Bu sefer memeyi az emer zamanla onu da bırakır. Umarım biberonla vermiyorsunuzdur meme reddi yaşarsınız
z_eynep Drysmsn günde bi kere 30 cc veriyosan senin sütün fazlasıyla yetiyodur hiç karıştırma mamayı bence
Nlngucluel Drysmsn Cn milk ay 30 verdim bende sonra 60 oldu ve hala 60 çünkü anne sütüne ağırlık verdim ve sütüm arttı mama bazen vermiyorum bile bebeğin doymasina bak çiş takip et ki o da ağlayıp belli eder bebeğim 3 aylık suan
ozzge Drysmsn bende hem mama hem anne sütüyle ilerleyenlerdenim. 30cc veriyordum. Ölçekler buna uygun olduğu için 60 a geçtim kızım doyduğu kadarını yiyordu döküyordum maalesef geri kalanını.
Esma84 Drysmsn meme reddi falan yaşamazsınız bebeğiniz ağlamaya devam ederse açtır mecbur mama takviyesi yapın ben de meme+mama devam ediyorum 1 aylıkken 60 cc veriyordum
Suzitosuzi Drysmsn biberon verirseniz meme reddi yaşarsınız sütünüzün yeterli olmadığını nereden biliyorsunuz? Meme musluk gibidir bebek emdikçe gelir boş yere mamaya alıştırmayın boş bol emzirin