bebegimmm2811 Hanımlar dün. İkindi gibi bir karar aldım bir anda direk kestim ve göğsüm sisti çok kötü önerebileceginiz rahatlatacak biseyler varmi
Nesizade bebegimmm2811 sana bi çözüm söylim bende şıp diye kesti sütü ve göğsüm indi bi anda inanmamıştım ama oldu.beyaz sabunu al duşa git sabunla göğsüne masaj yap bastırarak yaptıkça zaten içindeki süt gidiyor ve sabun sütü bitiriyor hemen dene çok rahatlıcaksın🌸
Eskici777 bebegimmm2811 elinizle sık bırak şeklinde acıtmadan sağın, buz kompresi yapın yada soguk lahanayla sarın. Adaçayı, nane çayı sütü azaltırmış. Her duştan sonra soguk su tutun göğsünüze, ben kesmedim ama eğitimde bunlar söylenmişti.
Gokturk_27 Bir anda kestiğiniz için süt aniden birikmiş olabilir bebeğiniz kaç aylık eğer küçükse bir süre daha azaltarak emzirin. Ama bebeğiniz büyük ve emzirmeye devam etmek istemiyorsanız az az elinizle veya pompayla sağın sütünüzü. Ben de yeni kestim bebeğimi ama zaten baya azaltmıştık bir anda kestim ara ara ağrı oluyor ve öyle olduğunda elimle biraz sağıyorum rahatlıyor
Annebalisi Onun acısını çok çektim sizi çok iyi anlıyorum Allah yardımcınız olsun. Ben buz koyuyordum göğüslerime o biraz rahatlatıyordu birde adaçayı sütü azaltıyormuş sonradan öğrenmiştim bunuda şifa olur inşallah.