Rumuz_13 hiç bilmiyorum ya yani bende bı hafta mama kullandım iki cocguma da sezeryen olduğu için sütüm sonradan geldi bı paket mama bitirmedim kızım için tam hatırlamıyorum ama oğlum 3 buçuk aylık 3aylikken gittim kilosu 8 boyu da 60cmydi doktora çok değil mi dedim gelişimi çok önde ama obez değil merak etmeyin dedi zaten doğum kilosu da 4600du yani bence bı problem yoktur sizde eşiniz de yapiliysaniz bebeğinde öyle olması normal yani bize öyle dediler