Duş sonrası sakinleştirici ve uykuya yardımcı diye aldık. Kullandığım ilk günden sonra bebeğimin boynunda kırmızı kabarıklık oluştu. Eşim isiliktir deyince boynu haricinde kullanmaya devam ettim. Fakat üç gün sonunda bu kızarıklık özellikle yağı fazla sürüp masaj yaptığım göğüs bölgesinde de oluştu. Sanki yüzlerce iğne batırılmış gibi.
Kullanan var mı sevgili anneler?
İçinde altı üstü iki madde var, neye alerji geliştirdi anlayamadım