Kelebekelisa Anneler kızım bi iki gündür çok mızmız diş erleri çok kaşınıyo belli daha erken aslında diş çıkmaz belki ama en azından kaşıntısını rahatlatmak istiyorum hangi jeli kullandınız diş için ağrı sızı değil de kaşıntı önemli şuan için
Buselgn Kelebekelisa ben hiç jel kullanmadım erkenden kullanmak bağışıklık kazandırıp ilerleyen dönemde etkisini kaybetmesine sebp oluyormuş bol bol yumuşak oyuncak hatta Müslin ağız bezlerini veriyorum bezin yüzeyi kaşımasana daha yardımcı oluyo
Kelebekelisa Buselgn öyle şeyler çok alıyo ağzına ama öyle de üzülüyorum sürekli bi çaba halinde yazık diye bi de ağzına dolduruyor bi anda öğürüyo
Buselgn Kelebekelisa ya etrafını da tanımaya çalışıyo tanımasının en temel şekli de ağzına götürmek zaten