1.5 yaş bebegim diş cikariyor ateş i gece 38.8 e çıktı zor güç 37.5 a düşürdük buradan okuduğum kadarıyla ayak tabanına zeytinyagi ile sarımsak buzdolabında bekletip sür diyen ve limon sür diyenler var tecrübeli anneler bunları deneyen varmi ? Veya farklı bir uygulama bilen varmi gece çok zorlandım ateş düşürmek için tekrar çıkarsa uygulayacağım kolay yöntem ne yapmam gerek ?