Merhabalar dün gece 18 aylık kızımı uyutmaya çalışırken yanlışlıkla parmağım gözüne girdi hafif tırnağımda vardı karanlıkta göremedim birkaç saniye ağladı baktım birşey yoktu gözünde hemen sustu zaten uyudu, şimdi fark ettim sol gözünün beyaz yerinde bir kısım nokta şeklinde kıpkırmızı olmuş birşey olmuş mudur acaba ya doktora gitmeli miyiz kırmızılık görünce korktum başına gelen var mı