Aysegul___ Kızlar 25 haftalık hamileyim 32.haftada çıkmayı düşünüyorum hatta daha da erken çıkabilirsem rapor alacam nasıl alınıyor bilgisi olan varmı?
burcuruli Aysegul___ doktorunuza rapor almak istediğinizi söyleyin çalışamaz raporu düzenliyorlar bunu çalıştığınız yerin insan kaynakları varsa oraya yoksa muhasebe birimine bildirmeniz yeterli olur
burcuruli Aysegul___ normal rapor alırsınız raporu aldığınız tarihten önce 1 yıl içerisinde 90 gün priminiz varsa çıkabilirsiniz diye biliyorum ama yinede doktordan bilgi alırsanız daha sağlıklı olur ben 37. haftam da çıkmıştım erken olur mu pek bilemiyorum
Ceren_301121 Aysegul___ Doktorum bana risk olmadığı sürece 32 den önce rapor yazmadı açıkçası söyleyin ama çoğu yazmıyor diye biliyorum tam 32 ye girdim raporumu aldım gidip