Kızlar 6 ay önce sezeryan doğum yaptım son 1 haftadır ara ara rahmime dikiş yerime ağrı sancı giriyor çok şiddetli oluyor yürümekte bile zorlanıyorum yarım saat sürüyor sonra geçiyor, kadın doğuma sıra bulamadığım için gidemiyorum sizce neden olabilir bi fikriniz var mı