Merhabalar kizlar benm ikiz kızlarım oldu çok şükür şuanda 42 günlükler gayet iyiler fakat sancilarimiz çok ve alttan sürekli gaz çıkarırken ağızdan çıkartmak da zorlanıyor Dr Aptamil prematüre mamasindan sonra Aptamil prosyneo 1 mamaya geçtik acaba gazimiz ondan mı oldu bır kizimizda çok sancı ve gaz yapıyor diğeri normal acaba mama yi mi değiştireyim
Hangi mama iyi gelir