simiyyy Sabah 9da mamasını içiyor, 11 gibi kahvaltı yapıyor ama bu aralar dişlerden dolayı asla yemiyor. 12 gibi uykusu geliyor aç mı uyutmalıyım öğle yemeği yesin diye yoksa mamasını vermeli miyim
Birkedibirbebekkkk simiyyy dis doneminde ek gida reddi normal bence mama vermelisiniz. Zaten disten dolayi zor bir donek gecirirken birde ac kalmasin. Kilo kaybi olur. Sagligi bozulmasin. Tabi karar sizi ama bence mama vermelisiniz.
Teemo07 simiyyy benim de sizin gibi. Sabah 5 6 gibi kalkar önce mama veririm. 2 saat sonra kahvaltı. Ögle uykusuna erken geçiyor erken kalktığı için o yüzden az biraz daha mama verip uyutuyorum ki kalkınca bireyler yesin diye. 2 saat uyuyor çünkü. Zaten hafif acısın asla aç uyumaz. O mama illa içilecek 🤦🏻♀️ iyice yese bile o mamada 30 cc olsun içilecek. Bakalım nereye kadar
simiyyy Teemo07 İçsin ya onda sorun yokta bu ek gıda reddi bazı bebeklerde diş döneminden sonrada kalıcı hale geliyor ben ondan korkuyorum