Bebegim 7 aylık. Akşam 8-8bucuk gibi uykusu gelir yatırırım ama yarım saatte bir uyanır aglayarak tekrar uyuturum bu böyle 11e kadar devam ediyor gece de sık sık mırın kırınla uyanıyor yaklaşık bi aydır bu şekilde🙄 acaba diş mi geliyor anlamıyorum gündüz normal gerçi. İşin garibi bu cocuk 3 aylıkken bile 9 da bi uyurdu sonra gece 2 kez emmeye kalkardı ne degisti neden iyiye gideceğine bozuluyor😭😭😭