bnmyavrm önceki postlarına baktım sende aynı benim gibiymişsin bende yalnızım benimde sütüm az geliyordu 2 aylıkken ve ne yediysem artmadı. Arttıran tek şey sık sık emzirmek oldu ve mamayıda günde 1 kere 90cc akşam verdim ama emzirdikten sonra, bazen hepsini içti bazen içmedi, solgar ve bol bol su içiyorum bebiş uyurken bende uyuyorum bırak ev dağınık kalsın başka hiç bişey yapmıyorum ve sütüm yetiyor artık, biraz sabret sadece ve sana sütün geliyor mu vs diyenlere evet geliyor bol bol de. Psikolojide çok önemli☺️