_ipekk18 Kızlar 5.5 aylık ve diş ağrısı var huysuz emmez uyumaz kulaklarını çekiştirir geceleri uyanır sık sık Varmı bir önerisi olan Karanfil zeytinyağı yaptım ama bakalm ise yariycak mı?
_ipekk18 Buuseg ilaç mı doktorumuz jel çok önermiyor ama nasıl işe yarıyor mu doğal olarak bildikleriniz varmı ?
Buuseg _ipekk18 granül canım toz şeklinde. Doktora gitmedim duyduğum kadarıyla jel veriolar mış. 2 saatte bir döküyorum oğlumun ağzına. Azı dişlerimiz çıkıyor bizimde bir de diş kaşıyıcı larını buzdolabına koyun. Soğuk şeyler de rahatlatıyor
elmaliturtam _ipekk18 tetagili siz doktora danışın bize doktorumuz 8 aydan önce kullanmasın demişti karanfil zeytinyağ soğuk şeylerle atlattık o dönemde 8’den sonra tetagili kullandık umarım tez vakitte geçer
Familyboy Karanfil en iyi yöntem onu da yapmışsın zaten pek birşeyle ugrasmana gerek yok o saydığım belirtiler dişi patlatan kadar olur patlattiktan sonra kendiliğinden kaybolur sabırla bir an önce çıkarıp belirtilerin geçmesini bekleyeceksin