BerfNil mutlaka yaptırın. İlerde ah vah edeceğinize şimdi yaptırın. Benim kızım 5,5 aylık ikinci doz aşılarını oldu bugün. İlk dozu 3.ayında yaptırmıştım. Doktorla da konuştum ilerde kızımda bende ağlayacağımıza şimdi aşının acısından ağlasın dedim. Olan giden para olsun . Doktor tebrik ederim dedi. Maliyeti yüksek olduğu için yaptırmak istemiyo aileler ama ileride ne olacağını bilemiyoruz. Tedbir almak şart.