yeniannea 5 aylık bebeğim var. Sürekli kucakta dursa mutlu. Yüzüstü sırtüstü sevmiyor. Anakucağında 5 dk durmak istemiyor. Tabiatımı böyle yoksa bizim alıştırmamız mı? Ne zaman kendi kendine oyalanır. Çevremdeki bebekler kendi kendine oyalanır. Annesi evin işini yapar vs.
Doga0812 yeniannea ben banyo oturagi aldım oturuyor çok memnunum .Artik yatmak istemiyorlar oturmak istiyorlar bu nedenle ise yarıyor
Birkedibirbebekkkk yeniannea ben 11 ay kucagimda tasiidm. Kendi kendine oyalanmas oynamazdi. Yere koysam en fazlw 3 dk sonra ellerini acardi. 11. Aydan sonra yavas yava oynamaya basladi. Suan 13 aylik ☺️ hala o uyanikken yenek vs yapamam kucagimda olmasa bile hep yaninda olmami istiyor. bnde buna gore bir duzen kurdum. Mesela camasir atacaksam onuda banyoya goturuyorum. ☺️ Temizlik vs o uyurken yapiyorm. Bizim bu sekilde gidiyor simlilik
Deletedmom_28 yeniannea benimkisi de 4 aylık sevmiyor hiç yatmayı hep oturur pozisyon da durmak istiyor ana kucagında dediğin gibi 5 dkka durmuyor bile hep kucakta kalayım etrafa bakayım istiyor sıpa 😅
yeniannea Birkedibirbebekkkk o uyurken bedenimi dinlendirmek istiyorum yoksa bebeğe ilgilenecek halim kalmıyor.
Familyboy yeniannea yok canım yalnız değilsin bu konuda dönem dönem kimi bebelerde bi kucağa düşme oluyor her bebek farklıdır başka çocuk kucak istemiyor diye senin bebeğin de istemeyecek anlamına gelmez sadece çok kucağa alıştırmamaya çalış her istediğinde alma mesela kucağa geçici bir dönem sonuçta sabredip bekleyeceksin
Kelebekelisa Hayır bu konuda yalnız değilsin kızım 4 bucuk aylık ilk üç ay yapışık yaşadık hiç inmedi kucaktan anakucagı falan hiç umrunda olmadı direkt ağlardı koyduğumda 3 aydan sonra en azından 5er 10ar dakika oyuncak oynamaya başladı bi nebze rahatladım ama yine de öyle oyalanan bebeklerden değil ilgi istiyo sürekli kucağıma almadan yerde sürekli konuşarak oyun oynatmaya çalışıyorum en basitinden mamayı bile o kucağımdayken yapıyorum maalesef bizim bebekler o bebeklerden değil bu konuda şanslı değiliz 🙄
yeniannea Kelebekelisa bende mamayı kucağında yapıyorum meraklı bakıyor bir yandan güzel ama hep kucak beden yoruluyor.
Haffuse Sanirim tabiati boyle… Benim kizim 15.20 dk.pusetinde oylalanir, sonra kucak ister😅 Birde sirti bana donuk tasinmak istiyor merakli… Bi sure sonra tekrar pusetinde oylalyabiliyorum… Buzim de ikisi eşdeger gidiyor… hem kucak hem puset🥰
Sedacyln yeniannea ilk 3 ay öyleydik bizde hep kucakta evi bile kucağımdayken süpürüyodum tuvallete birlikte gidiyoduk falan yere koyduğum an ağlıyodu şimdi 5. Aya giricez 4 aylık olduğundan beri maşallsh duruyor canım ana kucağına bırakıyorum sıkılana kadar takılıyo orda yarım saat 1 saat kadar. Ben o ara işlerimi yapıyorum uykusu gelince yada sıkılınca ağlıyo hemen kucağıma alıyorum oynuyorum uyutuyorum uyanında tekrar aynı döngüye devam😂
ayseeeasln21 yeniannea ara ara böyle atak dönemleri olabiliyor canım. Kademe kademe alıştır bence . Oyun oynayın mesela onunla sohbet edin oda kendi kendine yetmeyi ogrenicek. Şuan 9 aylık kızım sürekli bir temas halinde
yeniannea ayseeeasln21 oyun sürekli oynuyorum 😀ne zaman işim olsa koysam ana kucağına yaygara yapıyor.
Birkedibirbebekkkk yeniannea haklisiniz zor oluyor insanin hali kalmiyor ama zamanla duzeniniz oturur. Biraz sabretmekten baska care yok. Her bebek farkli bizimkiler bu konuda biraz daha zor hep ilgi istiyorlar. Ben mamas papas snug diye bir oturak aldim hem mama sandalyesi olarakta kullanilabiliyor. Onun oyuncaklarini uzun sure oynamisti oglum. Fiyati yuksekti ben 2. El aldim. İmkaniniz varsa bie bakin derim.
Jeatimo yeniannea kızım da öyle istiyordu 3 ay taşıdım iyi kötü sonra oyuncaklara alıştırdim Cook ağlarsa alıyorum ama bazen 2 ağlayıp susuyor