Alyaaamom Kızlar nolur cevap verin 7 aylık bebeğim yataktan düştü 70 cm yükseklik hemde kafasının üstüne doktora götürdük muayene ettiler röntgen çekildi bişey çıkmadı ama benim içim hiç rahat değil çok aşırı ağladı acaba beynine bi zarar olmuş mudur yada ilerde çıkar mı Allah aşkına bu konuda başından geçen yada bilgisi olan yazsın
Doga0812 Alyaaamom canım sanmıyorum bir şey olduğunu gönlünüzü ferah tutun dikkat edin benim bebegimde 2 kere düştü biri koltuktan biri yatağımdan oksr da dikkat ediyorum ama malesef oluyor keşke olmasa ama napalim 😑
Ecemef Korkmayın sadece uyutma Beni moglum 6aylikken düştü kafa taşında küçük bi çatlak olmuş daha çok küçük oldukları için kendiliğinden kaynar dedi doktor çok şükür bi sıkıntı olmadı beyin cerrahina görürdüm boşuna radyasyon almasın çocuk bi sıkıntı yok dedi ben yinede çektirdim küçük bi çatlakmis
Alyaaamom Ecemef ilerde zekasında yada ne bileyim beyinle ilgili bi sıkıntı çıkarım acaba çok korkuyorum
Haffuse Cok gecmus olsunAllah tekrarini yasatmasin… Doktora maden fistersin, anarmla bir durumu yoksa, tamam artik icini rahatlatmaya calis🥰
Familyboy Alyaaamom canım en az 2 saat sakın uyutma bide kusma olacak mı onu tskip et bugün bir sıkıntı fark etmezsen sorun yok demektir
NurY Alyaaamom ama 70 cm diyorsunuz çok yüksek bide kafasının üstüne , bir kereden pek bişey olmazdi , tomografiyi sürekli çekersen sorun , bilemedim doktor biraz ihmalkarlik yapmış gibi
umutsuzanne_34 Alyaaamom benim oğlumda dün beşikten aşağı düştü yer yatağı yapcam bundan sonra çok korktum çok kötü ses geldi bakmaya korktum ama birşey olmadı çok şükür içini ferah tut mümkünse yerde yatır yatak yapıp
Annebusra25 Benim de geçen ay tam 7 aylıkken yataktan düştü çok şükür bişey olmadı ben de aynı sizin gibi çok korktum ama içinizi ferah tutun belirti verirdi eğer hasar olsaydı Allah korusun şuan sizi xok iyi anlıyorum geçmiş olsun..
burjuvaanne Alyaaamom röntgen degilde tomografi cekilseydi benim icim daha rahat ederdi🤷🏻♀️Gecmis gitmisler olsun🧿