Masall_moms01 Merhaba öncelikle emzirirken yapılır mı bilmiyorum🤷♀️Ben emzirmiyorum size nasıl yaptığımı anlatayım. Sabah oğlum erken uyandığı için bende 8 gibi sade bi Türk kahvesi içiyordum daha sonra o öğle uykusuna uyuduğu zaman 11-12 gibi kahbaltı yapıyordum. Kahvaltıdan sonra Yeşilçay içiyordum bazen. Eğer kahvaltıdan sonra içmediysem gün içinde Yeşil çay içiyordum. Yanında bi kaç tane çiğ fındık veya badem. Akşam da ekmeksiz az miktarda yemek yiyordum. Genellikle bulgur yemeye çalıştım pirinç ve makarna yerine. En geç 18.30 akşam yemeği yedim. Ayrıca 3 litre su içtim.♥️