Kuzuu1 cok gibi geldi bana 9 aya kadar 2 ogun demisti doktorumuz. Kalan zamanlarda anne sutu veya mama olmalıymış. Biz 9. Aya dogru 3 gune geçmiştik. 9 bucuk aylik hala 3 öğün. Sabah 9 kahvalti oglen 13 ogle yemegi aksam 17 corba, meyve, muhallebi gibi