Zeynepeymen bizde de var malesef. Dun doktora gittik akinti cok sukur cigerlere inmemis. Inerse bronsite cevirebilirdi. Soguk buhar makinesi kullanmamizi soyledi. Habanin nem dengesini koruyun dedi. Makine aldik. Bir de bitkisel surup verdi. Akintiyi yutar kakadan yada kusarak cikartir dedi. Kullaniyoruz iyi geldi sanki. Cunku oglum gunduzleri hic uyumazdi. Yarim saat anca. Bugun uykumuz iyi gibi.