Merhaba arkadaslar. Bugün tam 2 ay 21 gunluk olduk🌸 Dün bebegimin kontrolü vardi. Cinsiyeti kiz. Kilosu 5.385 gr. geldi. Sizce az mi bana biraz az geldi de. Doktorum ise persentil tablosuna göre gayet ideal ilerliyorsunuz dedi. Bu arada anne sutu ve mama veriyorum. Yani mama 1 günde 4 kez 60 veya 75 cc veriyorum