GiybetReis ben de düşündüm bir ara onu ama her bebek için uygun olmayabilir. Mesela benim oğlum özünde çok dikkatli bir bebek olmasına rağmen fevri hareketleriyle bastığı geçtiği geçeceği yeri görmemesiyle ünlü. 22 aylık oldu hala sandalyede yanımda olduğu halde oturtamıyorum bu yüzden öğrenme kulesi de güvenli olmaz diye düşündüm. Bir de şu var mama sandalyesi tekerlekli, onu tezgaha çekiyorum benimle aynı hizada olmasina rağmen o şekilde orada olmaktan hoşlanmıyor. Bu aralar dediğiniz gibi mutfaktan su bile aldırmıyor, mutfağa bir tabak götürüyorum tek bir tabak ve “anne iş var” diye mizmizlanmaya başlıyor. Gerçekten işim varsa da ağlama krizine giriyor. Ben böyle zamanlarda en kısa sürede hazirlayip fırına ya da ocağa kendi halinde pişmeye bırakacağım yemekler yapmayı tercih ediyorum.