Selmakm Merhabalar bebeğimin 2. Ay kontrolünde doktorumuz dil bağı olduğunu söyledi. Bunun için KBB ye ya da çocuk cerrahiye gösterin dedi. Böyle bi durum yaşayan var mı, zor bı işlem mi acaba? Bilgisi olanlar cevaplarsa çok sevinirim
Deletedmom0099 Selmakm cerrahide kestirdik 5 günlükken. kbb bakmıyor buna. 3-4 dk sürdü ameliyathaneye girip cıkması. cıkınca uyuttum, sonra emebildiğini görünce taburcu ettiler aynı gün