Mlk42 Merhaba arkadaşlar 3 ay 13 günlük bebegim var ne bulursa agzına koyuyor bşy bulamazsa elini koyuyor diş kaşıyıcı alsam kullanabilir mi acaba sizler ne zaman başladınız kullanmaya bide hangisini alsam alıp ta memnun kaldığınız var mı acaba
minikfarem__ Mlk42 yukarıda kalsın. Ben de bulamamıştım ama benim ki büyüdü tabi artık. Hala ellerini ve bulduğu herseyi ısırmaya devam😅