dere-07 Kızlar ilaçlar fayda etmedi krem ve fitil vermişti bir de şurup hiçbir faydası olmadı nasıl geçer acaba
Htcana dere-07 cok gecmis olsun dışkılaması katı ya da ishal gibi olması iyileşmeyi engeller.once bağırsak faliyeti düzene girmeli.probiyotik kullanmanızı tavsiye ederim.6 aydan küçükse biogaia,büyükse toz formları varmış onları kullanabilirsiniz.
Depresif_polyanna Sizinkinin derecesini bilmiyorum ama kızımda da oldu, sadece iki kere krem sürdüm geçti sayılır şükür. Kremin adını bilmiyorum, eşim getirdi Bulgaristan kremiymiş, mavi kutuda bir krem. Çinkolu. Pişiğe çatlağa bire bir.
dere-07 Depresif_polyanna derecesini doktor demedi bana ama fayda etmedi verdikleri bu çatlak yüzünden kan boşalıyor ordan fazla fazla