Merhaba dogum sonrasi olusan catlaklari gidermek icin ne yapabiliriz ben 26 gun once dogum yaptim ve gobegimdeki catlaklar kahverengiye dondu ve kurudu ayrica gobegimdeki kahverengi cizgi de yerinde duruyor eski haline donmesi icin kullanip fayda gordunuz seyler konusunda yardimci olabilir misiniz? Ayrica sezeryan gobeginin gitmesi icin de ne yapilabilir🤨 cok fazla derdim var help me